לכל מטרה אנחנו כאן לסייע לך

השאירו פרטים ונחזור אליכם:




    התקשרו: 053-5303800

    השכרת ומכירת ציוד חקירות

    השכרת ציוד חקירות

    חקירות הן לא דבר שנעים להתעסק בו, אולם במקרים רבים כדי להראות את חפותו יצטרף אדם לחקירה הקשורה לסיפורו וישתף פעולה עם החוקרים. לשם כך, משרדנו עורב חקירות מציע השכרת ציוד חקירות מתקדם לו אותו אדם יזדקק למהלך איסוף הראיות וכך יוכל לעשות זאת כמעט כמו חוקר מקצועי בשטח. במקרים מסוימים זו תהיה הדרך הטובה ביותר או היחידה לאסוף את הראיות הנדרשות. גם החוקרים עצמם יעשו שימוש בציוד זה ולכן חוקרים הפועלים לבד ולא מייבאים ציוד מתקדם בעצמם יכולים להשכיר אותו אצלנו באתר.

    השכרת ציוד חקירות – סוגים שונים שכדאי להכיר

    ציוד לחוקרים פרטיים הוא חלק חשוב בכל חקירה או איסוף מידע כלשהו. המהות של החפצים הללו היא שהם משתלבים עם פריטי הלבוש והציוד שאנו משתמשים בו ביום יום ולמעשה יכולים לאסוף ראיות, מידע, תמונות ואף לבצע הקלטות בצורה סמויה מבלי שישימו לב לכך:

    • מצלמות נסתרות – ניתן להשכיר מצלמות נסתרות מכל מיני סוגים, החל משלט לרכב עם מצלמה סמויה, דרך עטים, משקפיים, כובעים, טלפונים, שעונים, ארנקים וכאמור מכשירים קטנים לצילום ותיעוד.
    • מכשירי הקלטה – מכשירי הקלטה הם חלק חשוב בכל ציוד חקירות ובכל חקירה. תוכלו להשתמש בעטים מקליטים, שעונים מקליטים וכן מכשירי האזנה מסוגים שונים.
    • צילום תמונות – שעון מעורר עם מצלמה נסתרת, סמארטפונים חכמים עם מצלמות נסתרות, מצלמות במכשירי חשמל ושקעי חשמל בבית ועוד.
    • איתור לווייני – מכשירים להטמעה אצל אדם או ברכב שלו לאיתור לווייני.

    יש לציין כי שימוש בציוד זה חייב להתבצע בהלימה מלאה לחוק, כך שמומלץ יהיה להימנע מהאזנות סתר ושאר פעולות אשר עלולות להיחשב כפליליות.

    כיצד בוחרים משרד חקירות מקצועי?

    אף אחד לא רוצה להיקלע למצב שהוא צריך חוקר פרטי או משרד חקירות המציע השכרת ציוד חקירות. לעתים המציאות כופה את זה עלינו ועל מנת להוכיח משהו אנו נאלצים לשכור את שירותיו של משרד מסוג זה. משרדנו עורב חקירות מתמחה במגוון שירותים בתחום החקירות, שחזור מידע, איתור נכסים, מעקבים פרטיים ועסקיים ופעילות במגזרים השונים וכמובן – נעזר בסוגים שונים של ציוד לחוקרים פרטיים. לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ חינם ניתן ליצור קשר באתר או בטלפון.

    השכרת ציוד חקירות

    מכירת ציוד חקירות

    במשרדינו עורב חקירות מתמחים במגוון שירותים בתחום החקירות, שחזור מידע, איתור נכסים, מעקבים פרטיים ועסקיים, פעילות במגזרים השונים וכמובן מכירת ציוד חקירות. משרדינו פועל מזה 27 שנה ומעסיק צוות ברמה הגבוהה ביותר הכולל יוצאי יחידות סמויות במשרד הביטחון והמשטרה. הצוותים שלנו נעזרים בסוגים שונים של ציוד חקירות מקצועי ומתקדם, מה שתורם רבות להגיע להצלחה בחקירה.

    מכירת ציוד חקירות – סוגים שכדאי להכיר:

    ציוד לחוקרים פרטיים הוא חלק חשוב בכל חקירה או איסוף מידע כלשהו. המהות של החפצים הללו הוא שהם משתלבים עם פריטי הלבוש או הציוד שאנו משתמשים בו ביום יום ולמעשה יכולים לאסוף ראיות, מידע, תמונות ואף לבצע הקלטות בצורה סמויה מבלי שישימו לב לכך:

    •  מצלמות נסתרות – ניתן לרכוש מצלמות נסתרות מכל מיני סוגים, החל משלט לרכב עם מצלמה סמויה, דרך עטים, משקפיים, כובעים, טלפונים, שעונים, ארנקים וכאמור מכשירים קטנים לצילום ותיעוד.
    •    מכשירי הקלטה – מכשירי הקלטה הם חלק חשוב בכל ציוד חקירות ובכל חקירה. תוכלו להשתמש בעטים מקליטים, שעונים מקליטים וכן מכשירי האזנה מסוגים שונים.
    •  צילום תמונות – שעון מעורר עם מצלמה נסתרת, טלפונים חכמים עם מצלמות נסתרות, מצלמות במכשירי חשמל ושקעי חשמל בבית ועוד.

    ציוד חקירות – לא לחוקרים בלבד

    חקירות הן לא דבר שנעים להתעסק בו עבור האדם הממוצע, אולם במקרים רבים על מנת להראות את חפותו יצטרף אדם לחקירה הקשורה לסיפורו ומצבו וישתף פעולה עם החוקרים. על כן משרדינו עורב חקירות מציע מכירת ציוד חקירות מתקדם, לו אותו אדם יזדקק למהלך איסוף הראיות וכך יוכל לעשות זאת כמעט כמו חוקר מקצועי בשטח. במקרים מסוימים זו תהיה הדרך הטובה ביותר או היחידה לאסוף את הראיות הנדרשות. מלבד אותם אנשים גם החוקרים עצמם יעשו שימוש בציוד מתקדם זה ועל כן חוקרים הפועלים לבד ולא מייבאים ציוד מתקדם בעצמם יכולים לרכוש אותו אצלנו באתר. לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ חינם ניתן ליצור קשר באתר או בטלפון.

    28

    תזכרו כל דקה חשובה

    אל תחכו השאירו עכשיו פרטים





      עוד שיכול לעניין אותך

      קידום אתרים
      0535303800